Jak se mi píše 

16.03.2019

Události, jež předcházely těmto sdělením byly spletité a složité, na to abych je tu zveřejnila. Asi pro tuto tvorbu nejsou momentálně natolik potřebné a tyto informace neslouží k významu tohoto webu.

Nazvala jsem tyto stránky "Zdroj Síly". protože jak již v úvodu píši, život je o hledání a nalézání. Po něčem toužíme a zatím jdeme. Něco na té cestě potřebujeme. Něco chceme, něco vlastníme, když se to tak vezme, jako by nemělo všeho konce. A to je můj badatelský svět o tom, jak vesmír vlastně funguje. Co nám přináší za zákonitosti, jak se to v praxi projevuje a co bychom si z toho mohli odnésti. Při hledání pravdy jsem ale narazila. Uvědomila jsem si, že zdaleka vše není pouze růžové, jak si představujeme. Černé nebo bílé. Je to spektrum, přesto se dá zaznamenat jako černobílá fotografie a později vznikla barevná. Známe to asi mnozí - je to vývoj a ten někam směruje.

Při hledání oné pravdy jsem si sáhla až mockrát na jakési dno. Nevím, zda to byla DNA. Ale musela jsem se smířit s faktem, že pravda někdy bolí a ačkoliv může být nádherná, má dvě strany. Černá a bílá. Tedy když ji chcete uchopit, došlo mi, že poznám oba aspekty. A dlouho mi trvalo se v nich vlastně vyznat. Jak to, že to co je nahoře, je i dole. Jak to, že Bůh je projevem všude. Jak mi vysvětluje, že je obsahem dobra i zla. Jak to, že i toto je jeho část. A takovéto jak to, zašlo až takto...  

© 2016 Sunwise - Stránky osobního rozvoje                   
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky